torstai 31. heinäkuuta 2014

21 päivää lähtöön!

Moikka!

Eilen kun laskin päiviä, tajusin että lähtöön on tasan kolme viikkoa. Mulla ei oo ollenkaan huonoja fiiliksiä, jännitystä tai pelkoa, pelkkää innostusta!

Oon viestitellyt hostperheelle Amerikkaan jo hyvää vauhtia ja mun perhe on ihan uskomattoman mukava! Tuntuu vaan tosi onnekkaalta. Aina kun puhun host momin kanssa, tuntuu niin kotoisalta.

Perhe kerto mulle, että niillä on ollut kaks vaihtaria ennen mua; yks Tanskasta ja yks Norjasta. Pohjoismaat taitaa kiinnostaa! Sain myös tietää että koulussa musta tulee senior, eli saan kokee muun muassa prom ja graduation! Hostsisko kerto mulle myös vähän enemmän siitä tanssista, jota pääsen siis ens vuonna sielläkin jatkamaan. Pääsen myös testailemaan tennistä, jota halusin! :D













Siinä on muutamia kuvia viime viikoilta. Lähiviikot oon viettänyt kavereiden kanssa. Oon ollu rannalla, veneilemässä, käynyt lintsillä ja Ruotsin risteilyllä! Oon myös hoitanut melkeen kaikki valmistelut ennen lähtöä. Oon hankkinut verkkopankkitunnukset ja rinnakkaiskortin, viisumin, sekä alottanut pakkauslistaa! Enää ostettavana on osa tuliaisista sekä adaptereita. Vaihtojuttujen kannalta kaikki rullaa paremmin kuin hyvin!! En jaksais enää odottaa, että nään mun host perheen, kodin ja koulun!

<3 Emmi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti