torstai 7. elokuuta 2014

Läksiäiset!

Moiks! Lähtöön on enää 13 päivää. Tuntuu, että aika lentää ja päivät kuluu iha liian nopeesti, mut toisaalta oon jo ihan valmis lähtemään! Viime viikonloppuna oon viettänyt paljon aikaa mun kaverin Leon kanssa, jonka maanantaina jouduin sitten hyvästelemään. Leo viettää vuotensa Illinoisissa, eli mun viereisessä osavaltiossa!! Hyvästelyt ei tuntunut niin pahalta, koska tiiän että tullaan Leon kanssa treffaamaan jossain kohtaa vuotta.





Keskiviikkona pidettiin mun parhaan kaverin Kiran kanssa yhteiset läksiäisjuhlat! Juhlat suju aivan mielettömän hyvin, ja paikalle saapu loppuenlopuks noin 100 meiän kaveria. Oli ihana nähä kaikkia, mutta samalla vähän outoo, kun lähtiessä kaverit toivotteli hyvää vuotta ja nähdään vuoden päästä. Sillon ekan kerran iski vasta todellisuus, että oon oikeesti kohta lähössä! :D Tässä muutama kuva mitä otettiin päivällä.














Kaikenkaikkiaan viikko on sujunu ihan älyttömän kivasti ja oon jokasen hetken käyttäny niin kuin olisin halunnutkin!

<3 Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti