keskiviikko 27. elokuuta 2014

Ensimmäiset päivät

Moikka!

Oon nyt ollut perheessä kaks päivää ja tähän mennessä kaikki on rullannu tosi hyvin! Perhe on tosi mukava ja auttavainen. Tänään käytiin koululla tekemässä mulle lukkari, hankkimassa locker ja kattelemassa paikkoja! Koulu näytti tosi kivalta ja se oli iso!! Meiän koulun väri on oranssi, joten sitä näky kaikkialla.. Tällänen lukkari saatiin mulle koottua ja voin sanoo ainakin näin etukäteen, että oon tosi tyytyväinen noista kursseista mille pääsin! Monet noista on sellasia jotka on usein tähän mennessä jo täynnä.. 

1. lukukausi

Nutrition Science
Opetellaan syömään terveellisesti ja kai vähän terveystieto/kotitalous tyyppistä. Käsittääkseni tunneilla myös tehään ruokaa ite!
Video Production 1
Tehään erilaisia videoprojekteja ja videoklippejä!
Intro To Psychology
Perus psykologiaa
English 12
Luetaan nykyajan kirjallisuutta esim. the Great Gatsby ja muita kirjoja, ja kirjoitetaan paljon esseitä.. Tää kurssi vähän pelottaa, sillä se on seniorenkku ja tulee luultavasti olemaan aika vaikea.. Enkku on kaikille vaihtareille pakollinen kurssi.
US History/Geography
Amerikan historiaa, myös pakollinen.
Art Survey
Perus kuvista!

2. lukukausi

Sociology
Psykaa, vähän tarkempaa vaan; sosiologiaan keskittyvää.
Video Production 2
Criminal Justice
Tästä oon niin innoissani!! Tällä kurssilla käsitellään rikollisuutta ja oikeusjuttuja, kuulemma tunneille tuodaan oikeita murhakeissejä ja muita, sekä ehkä jopa vieraillaan oikeessa vankilassa!! Niiiiiiin cool, ootan innolla..
English 12
US History/Geography
Art Survey

Koulun jälkeen kävin ekaa kertaa elämässäni Taco Bellissä! Nam!! Täällä on joku noin +32 astetta ja ihan sairaan kosteeta, joten oon loppupäivän vaan hengaillu meiän poolilla koirien ja hostiskän kanssa. Jos muistan oikein, mulla on täällä ekat tanssitunnit tällä viikolla ja oon niistä tosi innoissani! Mun hostsisko kerto, että pääsen niiden ryhmän kanssa kisaamaan ja esiintymään kaikkialle! Koulu alkaa vasta ens viikolla, mutta ootan sitäkin tosi paljon. En oo ottanut täältä vielä oikein yhtään kuvia, sillä ei olla paljoa vielä kierrelty ympäristöä.



Lopuks vielä vähän kuvia Six Flagsistä! Oltiin siis New Yorkin campin vikana päivän Six Flags huvipuistossa ja oli ihan sairaan hauskaa! Siellä oli melkein kaikki laitteet vuoristoratoja ja ehittiinkin pitkistä jonoista huolimatta käydä kolmessa! Yks niistä on ainakin Amerikan nopein vuoristorata Kingda Ka, joka oli kyllä ihan sairas!!! Käytiin myös Akkarin ja Marian kanssa Devil's Dive nimisessä jutussa, jossa meiät kolme sidottiin yhteen, nostettiin tosi korkeelle ja tiputettiin sieltä alas… siellä me liidettiin huvipuiston yläpuolella 50 metrin korkeudessa!




Kingda Ka! 








        Vikoja hyvästelyjä muiden vaihtarien kanssa Chicagon kentällä! :(


Devil's dive!


<3 Emmi


2 kommenttia: