keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Arki rullaa...

Moiks! 

Sorry että en oo ilmotellu ittestäni, oon vaan ollu aika kiireinen kokoajan!! En myöskään löydä mun kameraa ja konetta yhdistävää johtoa, joten tässä tulee vaan muutamia kuvia mun kännykältä..




Viime viikolla on kyllä tapahtunu paljon! Oon käyny muutamaan otteeseen shoppailemassa, ostettiin siskon kanssa jopa Homecoming mekot! (iskä ja äiti se on se pieni kirpaseva summa siellä..) 

Koulu on alkanu tosi kivasti, nautin siitä oikeesti! Oon tavannu ihan sairaan kivoja tyyppejä ja saanu kavereitaki jee! Koulu on täällä tosi rentoo, ainaki meille vaihtareille. Meille ei kukaan oikeen jaksa valittaa pukukoodeista tai muista, joka sopii mulle paremmin ku hyvin! Ilmottauduin myös mukaan pelaamaan Powderpuffiin, eli senior vs junior tyttöjen jenkkifudispeliin! Siitä tulee hauskaa!!!



Oon yrittäny nauttii täällä viimesistä lämmöistä, sillä tällä viikolla kuulemma jo pitäis alkaa kylmenemään.. Täällä on ollu kokoajan se +25-35 ja toooosi kosteeta eli aika paahtavaa!! Oon lähes joka päivä vaan ottanu aurinkoo meiän altaalla.. KELPAA! Viime perjantaina toisaalta kun oltiin meiän koulun jenkkifudispelissä se jouduttiin keskeyttämään, koska tuli ihan sairas myrsky!!! Sadetta ja salamia kaikkialla ja tais olla jopa tornadovarotus.. 

Ens viikonlopuks me lähetään 'up north' eli jonnekki tonne pohjosempaan Michiganiin, minne kaikki aina menee retkeilemään! Ei tää meiän camping tuu kyl mitään luolamieselämää olemaan ku ollaan viihtyisällä asuntoautolla matkassa!

Sitten kun saan johdon, pistän paljon kuvia tänne tulemaan! Sitä odotellessa.. Adios!!

<3 Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti