sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Kuvapostaus!

Moiks!!

Sain vihdoin paketin iskältä koti-Suomesta jossa oli paljon karkkia, Fazerin suklaata, vaatteita sekä mun kameran johto!! Latasin kaikki kuvat koneelle ja tässä ne tulee!

Oltiin noin kuukaus sitten Great Lakesin isossa outlet-ostoskeskuksessa shoppailemassa! Tavotteena oli löytää mulle, mun siskolle ja kaverille homecoming mekot ja kaikki löyty! Tuol kauppakeskuksessa pysty kyl löytää joka ikisen kaupan ja se oli niin iso et käveltiin varmaan 10 kilometrii yhteensä.












Pari viikkoo sitten kun lähettiin up north, vietettiin päivä Mackinac Islandilla! Se on saari Michiganin etelä- ja pohjoispuolen välissä. Siel saarella ei saa ajaa autoja, niin kaikki kulkee pyörillä, kävellen tai tollasilla hevosvaunuilla. Me vuokrattiin pyörät ja pyöräiltiin koko saaren ympäri, yhteensä 8 mailia! Toi paikka oli ihan sairaan kaunis ja maisemat oli upeet. Välillä ku katto merelle, näytti ihan ku ois ollu jossain Kreikan saaristossa haha. Samalla reissulla käytiin myös Michiganin Upper Peninsulassa eli siellä pohjoispuolella! Vaikka retkeily ei oo koskaan oikeen ollu mun juttu, oli silti tosi hauska reissu, eikä se retkeilykään tuntunu niin pahalta kun oltiin kunnon asuntovaunussa suihkun, TVn ja keittiön kera! :D






























Viime viikolla mua pyydettiin homecomingiin!! Meillä oli powderpuff treenit ja niiden jälkeen mun koululainen veti esiin maailman söpöimmän kyltin ja pyys mua homecoming tansseihin kaikkien eessä. Olin ihan otettu ja pakko myöntää et vähän erilaista kun Suomessa!



Täällä menee muutenkin edelleen tosi hyvin! Tuntuu kokoajan et kaikki vaan sujuu paremmin, vaikka ei mulla oo mitään ongelmia täällä oikeen ollukkaan. Oon jo tottunu tähän elämään ja kaikki sujuu aika rutiinilla. Mulla on kuitenkin kokoajan tekemistä ja tutustun yhä useempiin ihmisiin, joten tylsää ei oo vielä ollu! Lopuks vielä muutamia lähipäivinä otettuja kuvia mun kännykältä.. Tästä tuli tämmönen megakuvapostaus mutta oon niin onnellinen, että sain vihdoin ton johdon! :D









<3 Emmi

8 kommenttia:

  1. Hyvännäkönen toi sun homecoming-pari ja ihana toi kyltti :D

    VastaaPoista
  2. Mikä ton kaupan nimi oli missä otit kuvia noista kaikista mekoista?:) munki pitäs mennä homecoming mekkoo ettii ens viikol ja ois kiva tietää jotai hyvii kauppoi! Ja oliks teillä toi powderpuffiin meno vapaaehtosta? :D ja ihana toi homecoming kortti tolt pojalta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kauppa oli group usa! Ja oli vapaaehtosta ja niimpä hehe x)

      Poista
  3. Oi kuinka ihana toi pyyntökyltti juttu tonne homecominiin!♥
    Ja tuli ittellekki kauhee hinku Amerikkaan! ♥♥♥ Varsinki tonne outlet paikkaa ja noi saaren rannikot o nii kauniita:33

    VastaaPoista