lauantai 23. elokuuta 2014

New York!

Moikka!

Nyt on lähdöstä ja Suomen hyvästelystä selvitty ja elämä Amerikassa startattu! Keskiviikkoaamuna jätettiin Suomi taakse ja otettiin lentsikka kohti New Yorkia! Lennettiin Köpiksen kautta ja matka kesti yhteensä päälle 10 tuntia. Mulla oli edellisenä iltana noussu kuume ja hetken luulin jo etten pääsiskään lähtemään, mutta mikään ei estäny mua ja täällä ollaan!!!

Ollaan nyt vietetty Nycissä kolme päivää ja on ollu ihan uskomatonta! Kaikilla Exploriuksen jenkkivaihtareilla on siis viiden päivän Soft Landing Camp Nycissä. Sen ideana on auttaa totuttelemaan kieleen ja aikaeroon ja samalla tutustumaan muihin vaihtareihin! Ekana päivänä saavuttiin ja meillä oli muutamia infoja vuoteen liittyen. Toka päivä vietettiin kierrellen ympäri New Yorkia ja nähtiin kyllä ihan kaikki mahdollinen! Vietettiin n. 9 tuntia bussissa kierrellen ja välillä hypittiin ulos kattelemaan nähtävyyksiä. Käveltiin Central Parkissa ja Manhattanilla ja meiän opas kerto meille kaiken Nycistä. Me nähtiin jopa Carrie Bradshawn ja Frendien Monican talot! :D






















On ollu ihanaa päästä tutustumaan muihin vaihtareihin ja näkemään NYC! Oon myös päässy alottamaan mun jenkkishoppailun ihan hyvällä saldolla hahah. Huomenna mennään Six Flags huvipuistoon, josta oon niin innoissani!! Ylihuomenna tapaan myös mun perheen.. en jaksa odottaa!

<3 Emmi


2 kommenttia:

  1. Oi vitsi olin itekki just kuukaus sitte New Yorkissa ihan samoissa maisemissa! Toivottavasti sulle tulee ihana vaihtovuos. (:

    http://almaaustraliassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa haha kiva! :) Kiitos paljon ja tsemppejä sullekkin vuoden alkamisen odotteluun!

      Poista